Thursday, November 20, 2008

Last Weekend~

Pada hari minggu yg lalu adalah tajuk Bahasa Malaysianya. Sedap kn bunyi?haha. Erm begini sebenarnya yg terkandung di dalam kapla saya. Setelah sekian lama memenuhkan blog saya dgn citer2 MALAYSIAN FOOTBALL dan juge asyik2 ULTRAS smpai Pamela pon da x ske dgr (huhu). Da mcm tader life plak kn, balek2 bola, balek2 MALAYSIA, balek2 ULTRAS MALAYA kn, tader life btul..well, since 'life' saya pergi meninggalkan MALAYSIA, mmg sayer tader life pon..hahaha..Huhu no seriously sayer still ader life la, ader la jgak.huhu.

So hari minggu yg lepas saya pulang ke Old Neighbourhood saya ke Bangi dan melepet di rumah ma man, Ahmad. Sbnanye ader tujuan saya pulang ke saner, bkn sjer2 la. Tujuan nye adalah kerana bapaknya Ahmad mengajak saya dan Ahmad utk menjadi emcee atau pengerusi majlis bg event penyerahan sijil taski abim kali ke- err..err.. x ingat da..terlupa sowie. bertempat di MPOB bangi. hehe. seriously besh lepak dgn kanak2 kecil~riang ria sahaje seperti tiada aper yg perlu dirisaukan~pics mereka. Gotta highlight it here that my camera that day di handle oleh seorang unknown yg rasernye, bkn cikgu tadika sbb dia adalah lelaki, yg dgn selamba nye meng'snapped' lebih kurank sebanyak 218 keping gmbar dan 248mb dri memory card saya yg x seberapa secara selamba badak seperti itu camera dia yg punya. serious selamba dia menjadi official photographer of the day.lawak~ lihatlah hasil kerjanye~









Untuk tatapan semua, jurugambar selamba tersebut di sebelah kanan saya dlm gmbar tersebut~huhu..

Hari minggu yg lalu juga saya berkesempatan ke World Cup Paitball Asia 2008 di Bkt Jalil.hehe bkn ULTRAS MALAYA jer ske lepak Bkt Jalil. Geng2 Paintball pon ske gak. Mesti ramai nye x pnah tau akn kewujudan event ini. Begitu juga sayer. Haha. Klo x kerana Ahmad dan Pro Marshall Panjang aka Bean, saya pon x tau~. Ternyata Pro Marshall Bean agak dikenali kelompok Marshall pada event tersebut. Saya pon tumpang terkenal samer pada hari tersebut.Hakhak. Thanks Bean~ Event ni berlangsung for three fays from friday to sunday. Next tour is Thailand and followed by Manila, Phillipines. Suasana event agak smart, dgn bunyian tembakan yg amat membakar hati dpt di dgr sejak dri turun kereta lg. Mmg terbakar sampai Pro Marshall bean bershopping sakan ekoran cair kpd pujukan rayu gadis2 di booth Pro Paintball. Hehe, kata Pro Marshall kn, mstila well equip, sbb 2 la de bli face mask DYE! Lihat la~











Lagi, rakan sya yg kuat makan dan yang amat ske kan dapur lebih dri chicks2 zaman skunk, Bob telah memulakan kerja nya sebagai Crew Leader di MCD 24 Hours Bangi. Congratz DoL!Busy habis de maser opening.haha!Ciao~

10 comments:

Mell L. said...

"asyik2 ULTRAS smpai Pamela pon da x ske dgr (huhu)."

"well, since 'life' saya pergi meninggalkan MALAYSIA, mmg sayer tader life pon..hahaha.."

Hehehe.Senyum from ear to ear di awal pg ni.hehehe.

Congrats Bob.keje lamer sket situ.smpai I balek Msia.bley mamam free kn Bob kn.

aFiQ said...

naper awak senyum pulak?~

kudabesi said...

awek tu sapa pye?

yg pakai tube itam haha

bambang ni curang nih (buat pitnah jap)

Mell L. said...

Awek baru Afiq.

tak cun kan?

aFiQ said...

tak cun sgt..tapi hot otai~de bley plak merengek nk amek gmbar ngn kitorunk~ak layan jerla..x cair pon~

Mell L. said...

bluwek.merengek.

yikes.yikes.wek2.nk muntah.euwwwww.

tak cun.tak hot.ape nye taste la awak ni Afiq.

aFiQ said...

hehe..lihatlah taste sayer~

Mell L. said...

maner2?Mane taste kamu?

aFiQ said...

yg 2la~

Mell L. said...

xnmpk pon.anyway,nape ade boots player kaler pink?

*refr Flickr Afiq*