Tuesday, January 26, 2010

HMCard!


Penjualan HMCard dan Baju dibuka sekarang.

TERMA DAN SYARAT PRA-PESANAN HMCARD + JERSI HARIMAU MALAYA

(a) Promosi pakej kad keistimewaan HMCARD dan jersi Harimau Malaya (“pakej tersebut”) hanyalah bagi tempoh bermula 12 January hingga 14 February 2010 dan sebarang lanjutan kepada pakej tersebut adalah tertakluk kepada budibicara mutlak pihak pengurusan HarimauMalaya.Com (HMC).

(b) Pakej tersebut hanyalah dikhaskan untuk pra-pesanan bagi satu (1) HMCARD dan satu (1) jersi Harimau Malaya sahaja. Ini bertujuan untuk mengumpul maklumat-maklumat peribadi bagi setiap pemegang HMCARD.

(c) Setiap individu yang berhasrat membuat pra-pesanan untuk pakej tersebut perlulah mendepositkan Ringgit Malaysia Lima Puluh Lima Sahaja (RM55.00) ke dalam akaun wakil penjualan yang dilantik HMC, Altra Et Cetera Enterprise, seperti berikut:

(i) Bank : Maybank Berhad
Pemegang Akaun : Altra Et Cetera Enterprise
No. Akaun : 562302007625
Jenis Akaun : Akaun Simpanan Tetap (Current Account)

(ii) Bank : CIMBbank Berhad
Pemegang Akaun : Altra Et Cetera Enterprise
No. Akaun : 12240010618056
Jenis Akaun : Akaun Simpanan Tetap (Current Account)

ANDA DIINGATKAN supaya menyimpan rekod nombor rujukan pembayaran untuk dimasukkan ke dalam borang pesanan seperti yang dinyatakan di perenggan (d) di bawah.

(d) Proses pra-pesanan perlulah dibuat melalui borang pesanan internet yang disediakan di pautan http://ligalima.wufoo.com/forms/prapesa ... si-rm5500/ (“borang pesanan tersebut”)

(e) Borang pesanan tersebut perlulah diisikan dengan lengkap dan tepat sebelum layak diproses. Pihak pengurusan HMC tidak bertanggungjawab kepada sebarang kerugian yang ditanggung disebabkan oleh sebarang maklumat yang tidak lengkap atau tepat yang telah diberikan.

(f) Pemberian nombor siri HMCARD adalah berdasarkan pesanan yang dibuat mengikut urutan kronologi pesanan-pesanan yang dibuat (first-come, first-served basis) dan nombor siri yang belum diberikan dan, untuk mengelakkan sebarang kekeliruan, sebarang nombor rujukan yang diberikan kepada pra-pesanan tersebut tidak semestinya mewakili nombor siri HMCARD yang akan diberikan kepada pemegang-pemegang HMCARD tersebut. Pihak pengurusan HMC memelihara hak-haknya secara mutlak untuk memberikan mana-mana nombor siri HMCARD kepada mana-mana individu yang dirasakan sesuai.

(g) Ciri-ciri tambahan kepada pakej tersebut, termasuk pencetakan nama samaran di HMC (nickname) pada HMCARD dan khidmat meletak nama dan nombor kepada jersi, tidak akan disediakan.

(h) Sebarang pra-pesanan yang dibuat adalah tertakluk stok yang ada dan pihak pengurusan HMC berhak membatalkan mana-mana pra-pesanan sekiranya syarat tersebut tidak dapat dipenuhi dan semua wang yang telah diterima bagi pra-pesanan tersebut akan dikembalikan.

(i) Penghantaran bagi pakej tersebut akan dibuat dalam tempoh masa dua (2) minggu daripada tarikh pembayaran dibuat melalui khidmat kurier nasional Poslaju.

(j) Sebarang aduan bagi mana-mana barangan yang defektif perlulah dibuat dalam masa tiga (3) hari dari tarikh penerimaan dan perlulah diajukan ke alamat e-mel: altra.etc@gmail.com. Sebarang tuntutan di bawah perenggan ini tidak terpakai kepada kerosakan yang telah disebabkan oleh pembeli sendiri dan / atau dibuat selepas tempoh aduan yang ditetapkan. Barangan yang dinyatakan sebagai defektif perlulah dikembalikan secara keseluruhannya kepada pihak pengurusan HMC sebelum sebarang penggantian barangan dibuat dan, untuk mengelakkan sebarang kekeliruan, sebarang tuntutan pengembalian wang tidak akan dilayan.

(k) Pihak pengurusan HMC berhak meminda sebarang terma dan syarat di sini pada bila-bila masa tanpa makluman lanjut.

(L) Terdapat Dua Jenis baju yang disediakan
i) Baju HOme belang kuning hitam
ii) Baju Away Jalur merah putih kuning.

Sebarang Pertanyaan boleh diajukan disini atau email.

altra.etc@gmail.com / perwaja@gmail.com

10 comments:

tuan director said...

berminat gak ni.
post la design baju fiq.
apa kelebihan dpt kad ni?

aFiQ said...

oh design baju bley usha kt HMC..Luper plak nk upload..huhu..

kelebihan kad ni.....dpt berlagak kt member2 yg tader~hehe..

Pokjak a.k.a. Aizat said...

ko da apply ke card nih?

aFiQ said...
This comment has been removed by the author.
tuan director said...

letak la shoutmix kat blog hang fiq.
senang skit nak komen & jalan2

aFiQ said...

haha
mlas la shoutmix
bnyak spam jer nnt
huhu

anyway, lepak blog ak yg lg 1 do
http://connivancecheznous.blogspot.com/
bkn cter bola nye
hehe

Alecu Cornel Marian said...

good job,visit and me personal blog www.alecumarian.blogspot.com

Profile said...

salam fiquetional,

rambo ni. apahal HMC punya website dh tutup ke? aku x sempat pun nk bank in sumbangan kecik aku..

~Cebagoo Market~ said...

Tumpang lalu.
Kalau ada yang berminat dengan jersi HARIMAU MALAYA special edition dengan harga yang berpatutan. Sila klik sini http://cebagoomarket.blogspot.com/2011/11/tanah-tumpahnya-darahku.html

Anonymous said...

UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT