Wednesday, April 8, 2009

Nike Air Yeezy!!!!



Yep. Yeezy adalah namanya. Nama samaran dan nama manja kepada Producer,Rapper,Musician, dan Hip-Hop Moghul terkenal, Kanye Omari West. Dan gambar di atas adalah kasut rekaan beliau yang di beri nama Nike Air Yeezy, hasil collaboration beliau bersama Nike. Kasut ini bukan kasut rekaan pertama beliau, memandangkan, Vuitton High, kolaborasi beliau dan Louis Vuitton adalah kasut rekaan pertama beliau. Bagi penulis, boleh di katakan, kasut ini, merupakan 'hadiah' Kanye untuk mereka yang tidak berapa nak ader duit (cam penulis la~) untuk mendapatkan Vuitton High. Baik la Kanye ni~

Kasut ini secara rasminya telah dilancarkan dengan jayanya pada 3 dan 4 April yang lalu. Rantau Asia Tenggara secara rasminya melancarkan penjualan kasut-kasut ini pada 4 April. Thailand, Singapoodah dan juga Filipina. Malaysia?!Bagaimana pula?!!. Well, memandangkan Malaysia ialah tanah tumpah darah dan segalanya bagi penulis, Kanye telah secara istimewanya, mengumumkan untuk melancarkan nya pada 18 April 2009 nanti bertempat di Sole What? The Gardens, Mid Valley. Special sungguh MALAYSIA~

Rakan-rakan di Malaysia~~~
Tolong belikan untuk saya sepasang..saya nk..............

P/S: Review pelancaran Nike Air Yeezy di sepelusuk Asia Tenggara di sini
P/S lagi: Tolong do sper2 free Sabtu 18 April nnt blikan utk ak..ak bg duit..duit minyak skali..tlong la~~~(Style Jaafar Onn)


7 comments:

PamecomelygfrusttakdptjumpeLORDKANYE. said...

I will be free on the 18th.

Tix Paris-Kuala Lumpur-Kuching-KL-Paris pun cukuplah.

Nak due2 pasang kn?Beres.

aFiQ said...

Whoah2 when i wrote duit minyak, it was supposed to be duit minyak for kenderaan darat~not flying metal machine or something..sowie~

AFIQ'Sneakersfreaker said...

Oh too bad.

I have eyes for high cut sneakers too and I will be free dat day.

kudabesi said...

sape kayne nih?

gua 50cent kenal la tu pun sbb ada billboard dia kat area ipba tu

18 ek? baru cadang nak pegi pesta buku

aFiQ said...

Kayne 2 bdak auckland la otai..ni Kanye~Kanye West~huhu..ey pesta buku start 18hb ker?gi otai..bli buku bnyak2~

Mell L. said...

wahahahaha.KANYE WEST.

kudabesi said...

oh kanye west aku tau la haha

yg nyanyi trough the wire tu ke?

zaman aku remaja dulu..haha aku pun tak ingat

eminiem gua kenal la..

mana nak kenal, muka dia tak kuar melodi pun..kuar melodi gua kenal la haha